Dwa razy w roku industrialana Łódź staje się prawdziwą polską stolicą mody. Organizowana cyklicznie impreza Fashion Week Poland, której wiosenna edycja odbędzie się w dniach 18-22 kwietnia jak zwykle przyciągnie tłum modowych entuzjastów
Na uczestników imprezy czeka mnóstwo atrakcji – pokazy młodych, często debiutujących designerów oraz znanych projektantów, wystawy fotografii mody, seminaria i szkolenia, filmy z modą w tle… Nie zabraknie tam również spotkań z największymi osobistościami świata mody. W latach ubiegłych byli to m.in. Kenzo, Agatha Ruiz de la Prada czy Patrizia Gucci. Na tegorocznym Fashion Week gośćmi specjalnymi będą Marios Schwab, ulubiony projektant Kate Moss i Sarah J. Parker oraz Marlena Woolford, związana do niedawna z WGSN, największą na świecie firmą prognozującą trendy, wykładowca wielu uczelni artystycznych i dziennikarka mody z magazynu Stylus.Każda edycja Fashion Week Łódź odbija się szerokim echem w mediach – to dziesiątki a nawet setki artykułów, reportaże i relacje zarówno telewizyjne jak i internetowe.
Na tegorocznym Fashion Weeku nie zabraknie też reprezentantów e-commerce, jakim jest niewątpliwie prężnie rozwijający się internetowy klub zakupowy Markafoni, który pojawi się w towarzystwie Magazynu Elle Polska i radia Chilli Z.
Markafoni.pl oferuje markową odzież, obuwie i akcesoria w cenach obniżonych nawet do 70%. Klub współpracuje z polskimi projektantami, obecność na Fashion Week Polska jest więc obowiązkowa.
We wspólnej strefie Markafoni, Magazynu Elle Polska i radia Chilli Z, którą znajdziemy przestrzeni Concept Store można zaczerpnąć oddechu między pokazami mody, przy dźwiękach chill-outowej muzyki napić się kawy i przekąsić pyszną muffinkę o smaku malin i gorzkiej czekolady ale nie tylko!
Na gości tygodnia mody czekają tam też prawdziwe wyzwania! Przygotowano bowiem specjalny Creation Room, w którym przy pomocy własnej inwencji twórczej a także szablonów, sprayów, pisaków do tkanin będzie można przygotować własną unikalną koszulkę. Co więcej – warto zgłosić ją do konkursu, nagrodą bowiem jest – ufundowany przez Markafoni – bon w wysokości 1000 zł na e-zakupy na stronie markafoni.pl
W mini show roomie w strefie Markafoni prezentowane będą również kreacje projektantów współpracujących z marką: Tomaotmo, Blessusa czy Joannę Hawrot. Te znakomite polskie brandy to tylko niektórzy z projektantów z którymi współpracuje klub zakupowy Markafoni. Informacje o pozostałych znajdziemy w specjalnym folderze przygotowanym specjalnie na Fashion Week. I tu kolejna niespodzianka – rejestrując się w klubie zakupowym markafoni.pl za pomocą podanego linka otrzymamy rabat na pierwsze zakupy w klubie!
W strefie Markafoni pojawią się także ambasadorzy marki – Karolina Malinowska i Olivier Janiak oraz Tomek Olejniczak (Tomaotomo) i Natalia Jaroszewska. Projektanci przygotują własne koszulki, które później będzie można zdobyć na fanpagu Markafoni Polska na FB.
Bądźcie w centrum jednego z największych modowych wydarzeń. Bądźcie na Fashion Week 2012. Odwiedźcie strefę Markafoni i Elle. Do zobaczenia w Łodzi.
Kontakt dla mediów:
Magdalena Krukowska
Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej
Grupa Allegro Sp. z o.o.
e-mail: magdalena.krukowska@allegro.pl
Maciej Piotrowski
PR Studio
tel. +48 886 100 100
e-mail: maciej@prstudio.pl
Markafoni jest jednym z wiodących klubów zakupowych na świecie, którego oddziały funkcjonują w Australii, Grecji, Turcji, Korei Południowej i na Ukrainie – od września także w Polsce. Powstał w lipcu 2008 roku i obecnie skupia ponad 6,5 mln klubowiczów, którzy mogą nabyć markową odzież, kosmetyki, wyposażenie wnętrz oraz stylowe akcesoria taniej nawet o 70%. W swojej ofercie serwis posiada produkty ponad 1200 marek, również takich, które nie są dostępne w Polsce w tradycyjnym handlu. Klub prowadzi także Brand Shops: regularną sprzedaż najnowszych kolekcji najlepszych światowych marek. Markafoni Polska jest częścią Grupy Allegro.
Link do strony artykułu: https://blog.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/fashion-week-2012-spotkajmy-sie-w-lodzi